Наградка

Тази година от баницата ми се паднаха три късметчета: „Пътуване“, „Добро настроение“ и „Много подаръци“.
О, пророческа баницо! Ти позна!
Получих наградка и ето, украсявам си блога с нея:
Има и процедура по приемането на The Versatile Blogger Award.

1. Благодарете на Кулинарни мисли и разни други неща.
„Другите неща“ са красиви фотографии и очарователни истории за живота на едни добри и хубави хора. Благодаря!

2. Номинирайте 15 блогъра за наградата и ги информирайте за това.
Ох.

От една страна, става ми лошо на организма от всякакъв вид верижни ала-бала.
От друга страна, така и други хора ще надникнат в любимите ми блогове и ще видят хубави неща.
Има и още страни, но приятните са повече, затова моля, елате с мен на обиколка – 15, но от сърце.
Отвъд думите
.Точица

Никсо
Палатков лагер за пингвини
Кръстопът
Петя Х.

Страничките на Марта
Малки неща
Публик-републик
Цветно… с Пепеляшка
Панаира на Vira

Полетът на костенурката
Книголандия
Дизайн на книгата
79 ideas

3. Споделете седем неща за себе си.
Прекарвам прекалено много време пред компютъра. И ми харесва.
Напоследък отговарям много пъти на едни и същи въпроси.
Майка ми днес има рожден ден! Честито, маме!
Обичам да ходя пеша.
Обичам сребърни неща.
От два-три месеца се прехранвам главно с бадеми, банани и помело.
Надявам се хубавите неща никога да не свършат.

🙂

14 thoughts on “Наградка

  1. Добро утро, Мария! Честит празник! Да е жива и здрава страхотната ти мама! Прекрасен ден ви желая! Взимам си наградката, ставам тре жоли!
    Тук съм написала преди време седемте неща за себе си, не че няма още седем, и още…Спокойно мога да те повторя без да плагиатствам ( поне на 50 %;)))

    http://dora-marta.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

    Надявам се хубавите неща (наградите на живота) никога да не свършат!:)

  2. Благодаря, Мария! Обичам стихотворенията ти и ги припявам при нужда 🙂 Честит рожден ден на майчето ти!
    P.S.
    И аз обичам да ходя пеш, бадеми и банани 🙂

  3. Ехе, :). Благодаря, Мария! Чувствам се наградена и се радвам. И нека хубавитве неща да не свървшват, както казваш.

  4. Честита Нова година и на теб, Мария! Благодаря ти за хубавия подарък! 🙂 Приятно ме изненада с включването ми в този списък. При нас половината от късметите тази година бяха на бебешка тематика :). Виждам, че си подходила традиционно към късметите в твоята баница, за което ти желая тази година още повече читатели да се докоснат до написаното от теб! Бъди здрава!

Вашият коментар