Let it snow, let it snow, let it snow

 

Вън внезапно студено стана,
а е топъл и мек диванът.
Предстои ни прекрасен ден –
най-добре остани тук със мен.

Няма изглед снегът да спира,
но си имаме тъмна бира,
ще си готвим, и ще ядем
шоколад и бисквити със крем.

Може ти да си гледаш мача,
после тъжен филм – аз ще плача,
но прегърнеш ли ме добре,
моят плач на мига ще си спре.

Знам, че има идеи разни
как се прави перфектен празник.
Най-прекрасно е според мен
да се гушкаме вкъщи цял ден.

 

Измечтах си го за коледния JAP 🙂
Я опитайте как е на тананикане
Let it snow, let it snow, let it snow

 

9 thoughts on “Let it snow, let it snow, let it snow

  1. Толкова студено стана,
    хем внезапно, изведнъж –
    ледена корица хвана
    дето вчера беше дъжд.

    Мач не гледам, не влече ме,
    ала вместо сериал
    тук да си. По всяко време
    да те гледам бих желал.

    От това – файдата двойна.
    Хем ми иде топлина,
    хем с упойващ дъх на хвойна –
    коледна горчивина…

    ПС

    Това май за JAP не става … Язък!

  2. Pingback: Мини щолен бисквитки « Кулинарни мисли и разни други неща

  3. Pingback: Въздухът се смени « Мария Донева

  4. Pingback: Зимно-коледен комплект | Мария Донева

  5. Pingback: КОЛЕДА ПЕЕ ДЖАЗ НА БЪЛГАРСКИ | Мария Донева

  6. Pingback: Джазът пее на български – коледен концерт | Мария Донева

Вашият коментар