Представяне на „Меко слънце“ в София!

На 2 декември, четвъртък
от 19:00 часа
в галерия „Снежана“ на ул. „Денкоглу“ №30
ще бъде представянето на новата ми книга със стихове
„Меко слънце“.

През декември се стъмнява рано
и в седем вечерта вече е дълбока нощ,
но се надявам, че ще се намерим и ще се срещнем.

За книгата ще каже няколко думи Манол Пейков,
аз го помолих той да я въведе в света,
защото съм го виждала да говори убедително и пристрастно
за толкова хубави книги,
че си казах – ако прочете моята книга
и се съгласи да я препоръча на читателите,
това ще значи много. Той се съгласи.

В книгата има стихотворения.
Какво друго да кажа?
Ако сте свободни в четвъртък вечер, заповядайте.
Аз ще дойда от Стара Загора
и ще бъда щастлива да се срещнем.

Вход – свободен 🙂

11 thoughts on “Представяне на „Меко слънце“ в София!

  1. За съжаление няма да мога да присъствам, но ти обещавам, че за следващата книга съм там. 🙂 Пожелавам ти успех с представянето и да се получи много приятно и забавно! 🙂

  2. Успех, Миме! Много хубаво място, за най-чудесен мискинлък ;’)))
    Да е на меко слънце!

    • Благодаря, Доре!
      Ще разправям като се върна.
      А после ще повторим и в Стара Загора, през януари, да започне хубаво новата година 🙂

  3. Pingback: Приходи, разходи :) « Жълтурчето

Вашият коментар